Homodjur :)

Har suttit och läst på aftonbladet om djur som sägs vara homosexuella.
Ja varför skulle dom inte vara det?? Jag hade hankatter förut och dom var defenetivt bisexuella!! Jag är helt säker på det, men det var helt okej för mig!! Att dom gillade att ligga och slicka varandra på ställen som gud glömde gjorde mig inget alls *ler* Men däremot vart det ett litet problem när dom faktiskt skulle para honorna och dom inte var man nog att ta ställning i situationen!! Ja det gick ju till slut men dom valde ju hellre varandra! *s*

ute ur garderoben Enligt biologen Christina Ritz har forskar

Det är ju roligt att alla roar sig på sitt eget lilla vis!!

Emma

Kommentarer
Postat av: jenilita backaplan Rip

hehe ja mina 2 chihuahua hanar sätter på varandra hela tiden :) hhahaha ne men ja tror inte dom e gays utan försöker visa vem som ska ha makten:) vem vet:)

2008-10-30 @ 19:45:00
URL: http://www.BLONDITAMEDFOTBOJA.SE
Postat av: Emma

Ja så är det nog!! Men vem vet s

2008-10-30 @ 19:48:20
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0