Känner du igen din röv???


Ja så var det ju så att vi fotograderade lite rumpor på båten! Jag vet att det dröjt men här kommer det!!



Dom absolut läckraste kalsongerna hittils jag sett !!!



Ja den var ju fast!!





Som synes så hade vi en hjälpreda som hämtade lite rumpor till oss!





Andra var med frivilliga!







Emma som är där och tar igen...













Åh så har vi Emmas Rumpa helt plötsligt!! :)



Ha ha jag fixade Olgas oxå!



















Ja vi ansvarade inte för vad folk sysslade med på den här båten!!





Ingen gick säker...











Andra ville visa mera...







Undrar varför det blev suddigt eller om Bettan var lite på kanelen *asg*



Ja det finns ett antal rumpor till men vi återkommer till dom lite senare!!

Emma

Kommentarer
Postat av: KelocC

Sv: Okej nice :)

nej ska väll dra och träna snart sen ska jag väll förmodligen hem till min faster senare.. annars vet jag inte :)

2008-10-17 @ 16:44:02
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ja,visst fanns det många underbara rumpor. En hel del olika, fasta, hängande, runda, spetsiga, och ja dom kan ju se ut precis hur som helst.Det som var kul det var att nästan alla var med frivilligt..(fick lite hjälp av en kille med några)



Kram till er alla som var med på "känner du igen din röv"

//Bettan

2008-10-17 @ 17:02:23
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: KelocC

sv: idag blir det bara gym :)

Detsamma, ha en trevlig kväll ;D

puss

2008-10-17 @ 17:45:59
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0