Kasta sten i glashus!

Idag pratade jag med mitt ex som ju är mer än sur på mig kan man säga, vilket han gärna får vara om han mår bättre av det. Men så slänger han ur sig att vi ska ringa Anna och fråga vad hon och hennes syrra tycker om Bettan. (Anna är hon som drog hem från Gotland mitt i natten). Eftersom jag inte har kontakt med henne idag förutom något enstaka mess då och då när det gäller saker som legat hos mig så fick han minsann berätta vad fan han menade.
Jo enligt henne då så var en av anledningarna till att hon drog just Bettans beetende, eftersom Bettan beter sig och klär sig som en 20 åring. Åh hon klarar inte sådant beetende, hon anser att Bettan är i en ålderskris. Ursäkta mig säger jag bara vem fan är i en kris??? Man ska defenetivit inte kasta sten när man gjort både det ena och det andra och bara för att man helt plötsligt vill ändra sin "stil" som person raderar det inte ut det man gjort tidigare.
Så jäkla trist att höra, alla vi beter oss som vi själva vill, åh inte fan skulle jag dra från mina kompisar mitt i natten för att jag anser att någon beeter sig yngre än vad den är.

Sen en annan sak Annas syrra har väl då aldrig varit med oss ut så hur hon kan uttala sig om den saken är ju rätt lustigt  faktiskt...

Skulle ni??

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0