Måndag!

Ja nu är det måndag igen och klockan närmare sig på fem på kvällen! Jag har inte bloggat på hela helgen då jag inte haft någon större lust alls. Känns som saker ligger upp och ner och att jag har svårt att vända dom tillbaka...

I fredags så hade jag gamla klasskompisar över från det att jag gick Uska, Bettan var ju självklart med som vanligt!. Vi drack vin i massor, åt queisadillas, kex & ost och en stor chokladkartong *ler*. Sista tjejen gick vid ett tiden , sen sov jag knappt den natten överhuvudtaget *s*. Men jag sov sen på eftermiddagen i nästan 3,5 timme så jag mådde för övrigt bra.
På lördag kvällen träffade jag min ena syster över ett par öl i stan men det blev en tidig kväll!

Söndagen var jag barnvakt och åkte till John och fikade på eftermiddagen, tittade på kort från Thailand hur fint som helst :)

Sen så hade jag diskussion i sammanlagt 8 timmar med någon under söndagen, är det ett rekord eller?? Vi har ännu inte direkt samma åsikt men det kanske kommer *s*..... Eller jag hoppas det, men som jag mår just nu så vet jag inte riktigt vad jag sysslar med.. Någon som har ett bra svar???

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0