Mina katter!!

Jag har ju en egen kattuppfödning som jag håller lite hemlig, men tänkte att jag skulle visa lite bilder på mina fina katter iaf som jag har!!



Det här är MIss Chanel även kallad Smulan! Hon är en riktig Kurrmaskin som
älskar att busa! Hon ligger inte gärna i knät men gärna bredvid och myser, möter
mig i dörren varje dag! Hon är 1,5 år och jag hoppas att hon ska få bli mamma någon dag!



Det här är Kiara även kallad BEBBBBIIIISSSS, hon är den underbaraste katten
man kan tänka sig. Hon är 3 år gammal och är mamma till Smulan :)  Hon är en riktig
mys katt och henne har jag matat med nappflaska när hon var liten. Hon apporterar och
hon möter mig i dörren varje dag. Hennes 2 bästa vänner var förut 2 stycken chihuahuer som
hette Elektra och Enya, numera så älskar hon när grannens schäfer kommer in och hälsar på.

Vi har även ny medlem i familjen men det dröjer lite innan hon hamnar på bild här!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Så söta ni är! /Nosgos

2008-10-22 @ 22:27:51
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0