Orgasmboken....

Har förbannat tråkigt vill jag bara medela *ler*... Så då började jag ju läsa min underabara bok orgasmboken!! Den får mig att både skratta och bli fundersam...
Men tänkte jag skulle slänga in ett litet tips *s*

Det här handlar om hur man ska kunna börja om igen snabbt efter att man fått orgasm *intressant*

Om man smeker området runt klitoris för intensivt kanske orgasmen kommer alltför fort.
Tricket är då att avbryta den ena stimuleringen- och ge sig på en annan del av underlivet,
förslagsvis G-punkten eller anus. Då hinner klitoris kyla ner sig en smula och kan sedan ta
emot mycket mera smek. Särskilt bra för det kvinnor som efter en orgasm är så känsliga
så de knappt kan bli vidrörda. På det här sättet kan man förlänga njutningen, och orgasmen
som i slutändan kommer blir ofta mer omvälvande..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0