Så där ja...

Ja nu är det lite ändrade planer här... Jag ska åka och storhandla mat vid 11:30 istället, Olga var trött och det är ju helt förståligt som hon håller på.. Hon behöver verkligen få en paus. Så hon och jag ska träffas lite senare idag istället och fixa allt som ska fixas. Sen så Bettan så syns vi klockan halv sex uppe vid ringens Pizzeria och köper pizza.. Allt annat har jag redan fixat då...

Sen så har jag min förjävliga helg framför mig.. Lördag 9-21:30 och Söndag 9-21:30, fan inte mänskligt ens... Vad har man för liv där i mellan??? Inget kan jag upplysa om *s*....

Nästa vecka kommer mina underbara barn, åh vad jag har längtat efter dom!! Måndag & Tisdag så är jag ledig så då har jag dessutom orken att ta tag i allt som har med dom att göra!

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Vill också vara med :(

2008-10-03 @ 12:55:36
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Emma

Kom då, finns plats i sängen för dig med!!

2008-10-03 @ 17:56:54
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0