Syster sjuk....

Jaha här har man planerat en utekväll med syster yster i helgen och så går människan och blir sjuk!! Ja ja en förkylning har väl inte hon dött av än iaf.. Här tjatar hon på mig att vi ska gå ut och slira en hel kväll och att hon vill vara så sjukt partyglad hela natten att jag ska sätta en Post-it lapp i pannan på henne när det är dags att gå hem så taxi chauffören vet var fasiken hon bor!! Så går hon och blir lite förkyld *s* Jaha vad gör man nu då??

Visserligen har ju Olga snackat lite löst om att hon skulle hänga på och dansa hela natten! Men om hon oxå sviker vad fasiken händer då?? Blir det en stilla kväll i sängen med godis skålen och 3 katter runt omkring mig?? Hjälp!!!! Jag älskar mina katter men inte fasiken ser jag framemot att gosa med dom en hel lördag kväll!! Så läser du det här Olga är det så att du ska ha klart för dig att vi två ska dansa hela natten lång på lördag!! Om hon bangar är det någon som har nått förslag då??

Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Va fan e syster sjuk???

2008-10-30 @ 21:30:51
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej det är syster yster Hanna som är sjuk!! Fast jag tror den andra satungen är sjuk oxå, men hon har ont i ryggen!!

2008-10-31 @ 11:10:52
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0