Utmaning!

 Jag har antagit en utamaning från Petra

Emma har svarat på dessa frågor!


Regler:
  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


    1. Jag är rädd för mörker

  • 2. Jag älskar skor
    3. Jag måste somna med tvn på om jag är själv (så att jag inte känner mig ensam)
    4. Jag vill lära mig spanska
    5. Jag är duktig på att laga mat
    6. Jag älskar att promenera
    7. Jag önskar mig en ny diskmaskin ( Så alla vet det)

    De Vi utmanar är:


  • Kommentarer
    Postat av: Elin Thor

    Jag har antagit utmaningen i min blogg :)Kolla här: http://elinthor.blogg.se/2008/october/utmanad.html#comment

    2008-10-28 @ 19:07:33
    URL: http://elinthor.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0