Vinnarna i Oktober tävlingen!

Grattis!!!

Nu har vi gått igenom era svar från Oktober tävlingen och rätt svar är

Fråga 1. 1945 mess skickade Emma förra månaden, nej hon har inte kramp i tummen... *s*

Majsan svarade först rätt på denna fråga och vinner därmed ett presentkort på 1000 kr på kosmetiska tatuering!

Elin var den som svarade rätt efter Majsan och vinner därmed ett presentkort på 100 kr på valfri behandling!


Fråga 2. 85DD har Emma och var inte avundsjuka för det!! Dom får till och med en egen presentation av Bettan när vi är ute på krogen :).

Mikela svarade rätt på det och vinner därmed ett presentkort på 1000 kr på kosmetisk tatuering!

Elin prickade in närmast efter med 80D och vinner ytterliggare ett presentkort på 100 kr på valfri behandling!

Grattis till er allihopa, vi kommer att kontakta er via eran mail för att få era adresser!

Emma & Bettan

Kommentarer
Postat av: Majs

Men guuuu, vad ska jag köpa?

Jag som aldrig har rört en penna..

2008-10-27 @ 21:12:12
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Mikela

Oj vad skoj att jag vann :))

Ni får förklara för mig vad jag ska hitta på då då..ler

2008-10-27 @ 23:19:30
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-28 @ 00:45:20
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Elin Thor

Ni har inte hört av er till mig, men jag antar att ni gör det genom mejl? :)

2008-10-29 @ 17:30:30
URL: http://elinthor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0