Dotterns Julklapp!!

Min dotter önskar ju sig en bärbar dator i juklapp och det kostar ju ganska bra med pengar. Men nu har Bettan varit en ängel och låtit mig köpa hennes dotters gamla bärbara dator med en skrivare för 700 kr, den funkar hur bra som helst bara se till att rensa det som inte behöver vara där. Så jag ska köpa ett usb minne, en tuff mus och en ball väska till så är hennes julklapp klar!. Jag anser inte att hon är tillräckligt stor för att man ska köpa en ny dator för 4-5000 kr finns ingen anledning. Vill hon spela spel kan hon göra det på sin gamla stationär som jag kommer fixa iordning till min son, eller så får hon sitta på min.

Så tack Bettan för att du hjälper en vän!

Puss Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Det finns rosa fina dator väskor på Ikea! Mus kolla på bluebox.se där har dem även jätte fina klistermärken man kan sätta på sin data för att "pimpa" upp den lite.. Bara ett tips.

2008-09-25 @ 14:56:15
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vad finns vänner för annars.... ler.Kram Bettan

2008-09-25 @ 15:37:42
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0