Fredag morgon & ledig!

Så nu är det fredag morgon och jag är ledig, men trots det så ringde klockan halv sju och upp med 2 trötta barn, men inget av dom sa ett piiip faktiskt.. Väldigt snälla och duktiga, sen fick jag och min son spinga till bussen eftersom vi glömde bort klockan. Men vi hann iaf.. *s* Nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska ta mig i kragen och fixa iordning här hemma, bädda sängen kanske... Eller om jag ska krypa ner igen.. Nä just det, jag kan inte det för om 5 minuter kommer lillasyster hit för att äta frukost och umgås. Sen vid halv nio, nio så kommer Bettan hit för vi ska till våran kompis och packa eftersom hon inte är klar ännu.. Nu sitter jag här och pratar skit med folk på msn, så har jag en kille som heter Thomas där, vi har aldrig träffats eller pratat i telefon (även om han nu tjatar *asg*).. Han tyckte att jag skulle följa med honom till Tallin ikväll, det var väl gulligt, men som vanligt är jag fullbokad till tänderna... Iaf sen måste jag komma på vad jag ska göra till middag ikväll oxå, har ingen aning men jag kommer nog på nått!! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0