Gårdagen....

Igår var jag ledig från jobbet och hade det bara lugnt och skönt! Jag hängde med Olga när hon skulle iväg och fixa lite saker. Sen käkade vi middag på McDonalds tillsammans, väldigt gourme över det hela.. Sen fikade jag inne i stan och det var väl trevligt men inget WOW trevligt direkt, men allt här i livet kan ju inte vara det heller.. Sen åkte jag till Olgas syster och hennes kompis som har en firma tillsammans, dom håller på att byta lokaler så dom packade och fixade. SÅ jag var där ett par timmar och snackade skit och drack vin, jäkligt trevligt.. Man har ju lite minnen tillsammans efter en massa resor.. Somnade inte jättetidigt direkt men sov till nästan halv tio och det är ju nått personligt rekord för lilla mig för jag brukar ju hoppa upp kl 6.. Nä nu ska jag jobba! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0