Hemresan

Nu sitter jag här framför bloggen och är skittrött, har varit vaken i typ 50 tim. Åkte från Karon beach kl 17.30 Thailänsk tid i går. Planet gick 20.50 till Bangkok. Sen fick vi vänta till 01.10 då gick planet mot Sverige. Det fanns massor av lediga platser på planet så jag, min dotter o son hade tre säten var så det var bara att fösöka sova en stund. Men det är ju lättare sagt än gjort när alla springer fram o tilbaka. Vi landade på Arlanda imorse kl 06.40. Iskallt, var är solen? Jag hade bara tröja, munkjacka o kjol, jätte smart! Åkte direkt till Katrineholm och hämtade mina hundar, dom var helt galna.Vi åt frukost, lunch o middag där. Min dotter stannade kvar hos sin kille. Nu är jag hemma och skulle behöva tvätta men jag är helt j.... slut så det får bli imorgon.Har suttit i tel sen jag kom hem, är man poppis så är man*ler*... Nu är det dax att duscha o sova, god natt på er alla. Bilderna från resan ska jag försöka hinna med att få in imorgon. //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0