Jag har fått skäll av Mikela...

Hon tycker att det bloggas för dåligt just nu och jag kan väl hålla med henne... Igår var jag ute med mina arbetskompisar och tog en öl, det var verkligen supernice. Det kom även gammal personal dit så kändes skoj :-) Sen åkte jag hem till en kompis och tog ett glas vin och hade en jättehärlig kväll, men det blev ju så sent så jag sov kvar där. Men nästa gång ska jag planera bättre så man inte behöver åka hem hur tidigt som helst.. Men tack iaf för en härlig kväll *ler*.. Nu ska jag åka upp till en kompis och fika hon undrar nog vart jag tog vägen hi hi hi... Fastnade ju framför datorn som vanligt!! kram Emma

Kommentarer
Postat av: Mikela

Måste jag skälla varje gång du ska blogga eller:))

Hemskt segt på bloggfronten, hoppas Bettan kommer hem snart så bloggen vaknar till liv igen..haha

2008-09-08 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0