Måndag morgon...

Helgen har varit trevlig.. I fredags var jag hos John och hade filmkväll och det var väldigt trevligt. Vi såg en totalt värdelös film tillsammans, Varg med Peter Stormare herregud vilket skit. Sen så blev klockan så himla mycket att jag fick låna en pyjamas av honom och sen så sov jag kvar där. Herre min jesus vad han snarkar... *s* Men han är iaf min underbaraste killkompis!! Tack för en mysig kväll!! I lördags var det fotboll för min son, tyvär förlorade dom men dom kämpade av bara fasiken :).. Sen gick jag hem och städade och tvättade, vilket verkligen är skittråkigt. Sen var jag och barnen bjuden på middag hos mitt ex och hans nya fru. Så himla trevligt, hon gjorde en perfekt lammstek... Så nu ska jag testa det på nästa tjejmiddag! Iaf så följde bara lilleman med mig hem, men det var trevligt! Söndagen har inte varit så händelserik! Träffade han och pratade och gav honom lite av dom saker han glömt hos mig. Ja det är verkligen slut, jobbigt att han inte fattar det bara.. Sen hämtade jag barnen hos exet, lilleman åkte dit efter bandyn! Sen lagade vi gourme middag korv med stuvade makaroner *mums*. Sen ville barnen ha glass så jag tog mig till centrum för att införskaffa det! I centrum så träffade jag ju han, hmm trevligt ;-) Sen lyckades jag sparka in mina tår i V-rumsbordet, så nu kan jag inte gå heller.. Fan jag e så klantig!! Nu är det måndag morgon, ligger här med en fot som värker och 2 barn som vägrar gå upp... Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Micke

:)

2008-09-15 @ 07:27:21
URL: http://mikaelwalle.blogg.se/
Postat av: Bettan

kul att du titta in på våran sida, välkommen tillbaka

2008-09-18 @ 22:09:22
URL: http://babesontour.se/
Postat av: Bettan

kul att du titta in på våran sida, välkommen tillbaka

2008-09-18 @ 22:09:25
URL: http://babesontour.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0