Min dotter

Igår pratade jag med min dotter. Hon ska FLYTTA till sin pojkvän. I KATRINEHOLM. Det var ju väntat men NU? Det blev nog som en liten chock, fast vi har ju vetat hela tiden att den stunden kommer. Och nu har den gjort d. Det är både med glädje och sorg.Vi pratade om det igår kväll här hemma och det känns inte verkligt. Men nu har hon blivit VUXEN och tagit det steget. Och jag stödjer henne till 100 procent. Men för mig är hon fortfarande min "lilla" tjej. Det vi disskuterade var att hon är alltid välkommen hem igen , dörren står alltid öppen för mina barn om det skulle vara något, och det vet dom. Min "lilla" dotter har blivit stor.


 

En dikt på vägen:

 

Du låg i min famn och du kändes så varm, du tittar på mig och jag ser att ett leende kommer fram.
Du är liten, jag är stor. Du är dotter, jag är mor.
Finns här för dig varje dag på vår jord..
 //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0