Min egen dag

Idag har jag haft en sådan underbar dag, "min egen dag"  ja, ni vet en sådan dag när man bara  bryr om sig själv. Först var jag ute på en powerwalk. Sen frukost , yogurt med banan och en stor kopp grönt te framför tv:n, kollade på RIX MorgonZoo det är mitt favorit morgonprogram både på tv o radio.
Sen har jag fixat fötterna o händerna , mina naglar växer som ogräs men på ett positivt sätt. Jag måste klippa dom varannan vecka annars får jag var med i Guinness rekord bok . *ler*.
Lunchen blev: Kyckling , fullkorns couscous, tomater och ärtor med goreen (Hummus Red Pepper). Smaskens...Var ute och gick en timme i skogen med mina hundar och njöt av värmen.
Haft inpackning i håret och torrborstat kroppen. Eftersom jag har varit i Thailand och det inte finns någon sol här så börjar man ju flagna, inte kul. Ser ut som fläcktyfus.....Sen en underbar varm dusch och insmörjning.
Till middag blir det avocado och skagenröra.
Ska ut och dricka vin kl 17.30 med en vän. Och fortsätta att njuta av "min egen dag".
Skål mina vänner......
//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0