Resan ner till Thailand

Forst va det nastan panik pa morgonen, skulle hamta internet kabeln hos Emma innan vi akte. Sen blev det mat pa vagen. Nar vi kom till Arlanda gick allt jatte smidigt.Forsta gangen jag inte pep i passkontrollen. Jippi. Flygresan ner gick bra men inte ar man van att sitta i typ 11tim. Sen skulle vi byta i Bangkok till Phuket allt gar sa smidigt har, har aldrig traffat sa mycket trevligt o hjalpsamt folk. Vanta pa planet, nu ar vi DOTROTTA. Val nere i KARON BEACH sa va d taxi till hotellet. Det ar 42 gr varmt o mulet men solen forsoker titta fram. Vilket hotell, kunde inte va battre. Servicen ar pa MAX. Efter en rundvandrin med mat o vin sa var det dax o ga till hotellet. Barnen badade o vi drack ol. Sen va det kaffe o SANGEN. Nu hade vi varit uppe i nastan 38 tim. Idag, vaknade kl 07.30 av klockan, dax for frukost. Vilken frukost det var som om ga in pa ICA, ja, allt fanns. Nu sak vi ta oss till PATONG och shoppa lite. Vadret idag ar 28gr o just nu regn... EN nackdel, finns INTE internet pa rummet , attan. Ja,ja ni far ha overseende med det. Skriver nar datan pa hotellet ar ledig.Bilder kommer sen. Massor av kramar//Bettan

Kommentarer
Postat av: Syster yster:)

Ja ni..passa på å mys. ÅÅÅ tänk inte på mig som har 3 hundar i sängen å Buster vill inte att moster ska sova så han väcker mig MÅNGA gånger på natten..såååå tänk INTE på mig:D hihi..

Ha de jätte bra..puss älskar er..

2008-09-05 @ 07:54:23
Postat av: syster yster

Nu e moster dum mamma ...nu har hon haft borsten o kammen o saxen framme i 3 timmar så nu e jag surig på henne men fin vart jag:D alla tover är borta kan t.o.m kamma genom hela pälsen:D och Buster vart borstad på svansen och huvudet så nu har han Elvis frilla:).Vi har det bra äter 4-5 gånger per dag och kissar o bajsar å leker med moster o kusinerna.

Ses snart ..puss puss från dina små lurvar..

2008-09-05 @ 15:38:03
Postat av: Bettan

vilken tur vi har som har dig/er..

manga kramar fran Thailand.......

2008-09-06 @ 13:36:59
URL: http://babesontour.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0