Tisdag o Onsdag

Frukost och strandpromenad.DEt var stora skyltar med understromms varningar o poliser pa stranden. Sa fort vi gar forbi en affar sa ropar alltid en kille, MALIN, MALIN. Ja, du kan ju ta at dig du som vet.*ler*. Idag blev det en latdag, poolen i 4tim ca 35 i skuggan, sen lunch. Jag fjallar i pannan, inte kul men battre nu an senare. Middag pa HARRYS , pizza till hela ganget, anda stallet dar pizzorna liknar SVENSKT (for barnen). Vi sag en tusenfoting idag. Jag skulle ta kort men det tog lite tid sa min dotter ropa: MAMMA, man maste trycka pa knappen o snacka om det blev massa garv. En familj som oxa va dar skratta sa dom skrek. TACK min dotter,du EMMA jag vet jag ar blond*LER*... ONSDAG:Frukost o promenad pa stranden i dag var det ungefar 7-10 m hoga vagor. Idag ar det 35 gr , jatte skont sen osregn i 5min o sen solsken. Lunch pa SOFIAS. Pratade med agaren dar han skulle fixa billigare(om det nu gar att fa billigare, allt har ar billigt*ler*). till PHI PHI Island, vi far se...Marknad o shopping igen, finns alltid nagot att handla. Middag pa ett nytt stalle, det var SKIT billigt o gott. Det satt massor med odlor pa vaggarna dar, lite kusligt men va f..,man far ta seden dit man kommer, ja med massor med kryp overallt, hm....... //Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0