Bröstimplantat

Inatt har jag sovit bättre än igår men visst känner jag mig påmind om det hela tiden, värken finns där men andningen är mycket bättre idag.

Det här är vad jag har lagt in: SiltexR Round High Profile, Gel Breast Implant Cohesive. 500.

Det högra bröstet känns mera svullet än det vänstra idag men det verkar som svullnaden har gått ner på båda iaf.
Idag blir det ytterligare en lugn dag, ska gå hem till Annelie (hon har exakt samma implantat) hon gjorde sina bröst för ca tio veckor sedan. Så vi har en hel del att prata om*ler*.

//Bettan



Kommentarer
Postat av: Afrobelita

wow skönt att allt gick bra iaf=)

2009-04-30 @ 10:13:46
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0