Hur tänker folk?

Hur tänker vissa människor? Inte alls? Eller finns det så många människor som måste kasta så mycket skit på andra för dom inte själva har ett liv? Vad kallas det? Jo, Svenska avundsjukan. Jag kan inte förstå hur folk har lust, tid och ork att lägga ner så mycket tid på att hata och reta sig på andra människor. (har skrivit om det förut, men jag tycker fortfarande att det är sorligt hur vissa beteer sig).
Men det är klart, har dom inget eget liv så måste dom ju få uppmärksamhet på något annat sätt och då rycker dom i det minsta strå dom kan få tag på eller börjar ett ryckte själva. Tänk att ryckten är så roliga att sprida, varför inte ta reda på sanningen först och sen börja snacka. Nej, det vågar dom inte för då är det inte så roligt längre, och då får dom ju ingen "egen" uppmärksamhet.

Man ska inte kasta sten, när man själv sitter i glashus.



//Bettan

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Jag förstår mig inte på det heller.. så synd att folk mår så dåligt bara!

2009-04-19 @ 16:56:40
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0