Idag känner jag..

..mig smått förvirrad..

Är inte ledsen, men ej heller glad.. Känner mig bara trött, väldigt trött.. 

Jag till och med sa att han inte skulle höra av sig  förrän ikväll, fast jag älskar att få hans mess.. Men kände att  jag behövde en paus precis just då.. Sen får vi se om han hör av sig, kanske han känner att han behöver en längre paus.. Kanske blev han sur och arg för att jag bad honom att vara tyst ett tag... 

Längtar tills Bettan kommer så jag får ge henne den största kramen någonsin.. Jag tror att hon behöver det just nu, så jag ska bjuda henne på ett glas vin antingen på balkongen eller loftet.. 

Emma

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

hehe tackar ;P jadå det kommer jag :)

2009-04-20 @ 16:53:29
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0