Ja så är det...

..då dags att krypa ner och sova... Känns inte alls lockande men vill jag få bort dom fantastiskt stora ringarna runt ögonen så måste jag sova, iaf blund och lura kroppen att den får sömn..

Nätterna är ju oftast värst, när man stänger av tvn och det blir helt tyst hemma. Det är ju då tankarna far som mest.. Men ikväll är det jag som låter tvn stå på och låter min katt Kiara ligga och mysa med mig.. Hon väntar ju bebisar och är ju så keliga nu.. Jo just det har faktiskt en riktigt glad nyhet, min katt Smulan som blev sjuk här för 2 veckor sen har visat sig vara dräktig med =).. Känns hur kul som helst ..

Hoppas han förstår hur mycket han betyder för mig...

Så vi syns imorgon för nu stänger jag ner datorn för ikväll!!

Sov gott till alla!!

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hjälp mig gärna med mitt projektarbete om ideal och ätstörningar genom att svara på lite frågor i min blogg



http://rebeccajanzon.blogg.se/2009/april/hjalp-mig-med-mitt-projektarbete-1.html



Tack på förhand!

2009-04-10 @ 23:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0