Jag har under..

.en längre tid känt mig begränsad av att skriva här av olika orsaker och så släppte den känslan.. Men när jag får en anonym kommentar om hur jag borde känna och bete mig så fick jag återigen tillbaka den känslan..

Men inser snabbt att någon som inte känner mig ska få sätta mig i den sitsen att jag inte ska kunna skriva det jag vill skriva!!

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag fallit för en man som är helt underbar, men som av vissa anledningar inte tycker att det funkar, vi har ju som sagt redan varit på den här platsen en gång tidigare för 5 veckor sedan och började sen om. Vilket nu kan synas som ytterst idiotiskt, vilket vi båda inser.. Men det tar inte bort känslan som finns.. Samtidigt vill jag inte ha dom senaste 3 veckorn ogjorda för allt i världen!

När vi träffades första och andra gången tänkte ja, nja det här är inget för mig.. Men så träffades vi i början av Januari igen och jag tänkte bara WOW vilken kille åh så har jag känt sen dess..

Just nu mår jag skitdåligt, men inte lika dåligt som för 5 veckor sen, för då klarade jag inte ens att gå upp ur sängen, äta eller ens fungera.. Men jag tog mig upp ur det så självklart så tar jag mig upp ur det här med .. Jag har fantastiska vänner som ställer upp i alla väder!!

Så jag tänker skriva om när jag mår skitdåligt, jag kommer skriva när jag är lycklig, jag kommer skriva om precis det jag känner för!!

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag blir så irriterad av att människor bara utalar sig... utan att tänka... Ta inte åt dig... Jag fick en liknande kommentar... Men den personen valde att lämna sitt namn...o då kan man ju bemöta deras utalande...Stå på dig... O skriv de du vill...Annars tappar ju bloggandet sitt syfte...

2009-04-08 @ 17:50:33
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0