Jag kan inte sova...

..längre, hur trött jag än känner mig så får jag ingen ro... Jag tittar på min blonda son som somnat i min säng, minns tillbaka 9 år hur jag låg på nätterna när han sparkade  så hårt att jag inte kunde sova.. När jag funderade på om hur han skulle bli..

Jag minns natten när värkarna startade, jag minna när han kom ut och inte andades jag minns när jag fick honom i mina armar första gången och hur underbar han var.. Han var min..

Var tvungen att gå in och kika till dottern oxå, för 13 år sedan låg hon i min mage... Jag minns den där sommar morgonen när jag vaknade av en värk och 4 timmar senare var hon ute.. Vilket mirakel hon var..

Att vara mamma är verkligen den största glädjen i livet även om jag ibland blir så trött!

Emma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh! Va mysigt det låter! Även om jag bara är 17 år så längtar jag redan efter barn! Hur gammal var du när du fick din dotter?

2009-04-22 @ 20:26:54
URL: http://lapplisa.devote.se
Postat av: Thomas

Killarna(mina barn alltså)är det största av mitt allt....Så jag förstår, även om jag inte upplevt smärtan.

2009-05-01 @ 00:29:14
URL: http://glasoklorid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0