Tankar

Nu börjar tankeverksamheten igen, det går runt, runt, vad är rätt och vad är fel?. Hur gör man när känslorna är som dom är och kroppen skriker efter närhet? Tankarna far och jag blir helt förvirrad. Vad är rätt och vad är fel? Kan känslor vara fel? Nej, det tror jag inte men dom kan kanske komma i rätt tillfälle. Men finns det rätt tillfälle när det gäller känslor? Nej, det tror jag inte heller på. Vad ska man göra? Följa sina känslor så klart.

Vill vara nära
Vill känna närhet
Vill älska
Vill bli älskad

//Bettan



Kommentarer
Postat av: Mona

Blir snurrig bara jag läser... Var inte ett av din motton; sluta tänka!



Gör det, sluta tänka, känn och handla, men var beredd på konsekvenserna...



Kram vännen!

2009-04-20 @ 16:52:26
URL: http://www.tidningenhennes.se/mona_j/blogg
Postat av: annie

ja,handla...även om det inte är det lättaste i början. Men om det är värt evig lycka?

2009-04-20 @ 18:24:43
Postat av: Bettan

Jag vet att jag inte ska tänka men när det börjar snurra så snurrar det ordentligt eftersom jag inte tänker så ofta:) Kram

2009-04-20 @ 22:04:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0