Vi sitter här ute på min..

..fina balkong med mina nya rottingmöbler och tar ett glas vin! Hans-Åke ringde precis och kollade läget innför fredagen, så jag bjöd över honom på ett glas vin med mig och Bettan så att han kan kolla köket igen.. Han tackade gladeligen ja, han trivs ju så bra med att umgås med oss.. Fast ibland undrar jag inte om han kanske stänger av sina små öron =)...

Men det är väl tur det med tanke på att han ska komma hit på Fredag och då kommer det ju faktiskt att vara en hel del tjejer här.. Inte för att han vet om det.. Vågar inte riktigt berätta det för då kanske han struntar i att kakla.. Men men han ska få äta god mat hela helgen här =)

Fredag blir det ju grillat och lördag tänkte jag mig lax i vitvinssås och pasta.. Är han kvar på söndag får han min goda lasagne med Hot aioli.. Bettan började slicka som om munnen nu för hon älskar den =).. SÅ vem vet kanske även hon är middagsgäst här på söndag =)..

Emma

Kommentarer
Postat av: Majs

Vem FAN stänger inte av sina öron?

2009-04-20 @ 19:26:45
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Petra

jag vill också har lasange Emma....

2009-04-20 @ 20:23:57
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Bettan

Petra, du är alltid välkommen på lasagne, jag bjuder in dig. Men vi kan komma ner till Malmö och äta lasagne hos dig :)

2009-04-20 @ 22:11:45
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0