Blyga Violer.....

.. är väl kanske inte ngt man förknippar oss med men ibland blir även vi blyga...

Som jag skrev i tidigare inlägg så åt vi en varsinn vaniljbulle till frukost plus lite nötter så där vid halv fem då vi kommer fram så är vi ganska hungriga men eftersom vi inte riktigt känner oss hemma så säger vi inget.. Kvällen går och vi blir hungriga men ingen annan verkar hungrig så vi säger inget.. Däremot försöker vi mätta oss med öl, vilket inte är så jäkla smart kanske.. För man bli ganska snabbt lite halvlullig =).. Men vi hjälper till där och fixar innför morgondagen och blir hungrigare och hungrigare..

När jag sen gick och la mig och låg nära nära var jag så rädd att min mage skulle ställa till med världskrig...

På morgonen möts jag och Bettan, vi tittar på varandra och hör varandras magar låta... Sen när det väl är frukost tittar jag på henne så säger jag... Ät med andakt för du vet aldrig när du får mat i det här huset igen *asG*...

Alltså vi hade ju självklart fått mat om vi frågat men från att vara jordens pladdermajor så vart vi Blyga violer.. Eller det kanske är att ta i =)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0