Hej mina vänner...

.. kan inte sova.. Har planerat för bröllopet och försökt skriva mitt tal.. Men får inte till det och det jag skrivit kan jag inte läsa utan att gråta.. Så när tårarna kom så fortsatte dom rinna, ikväll är ingen bra dag.. Jag har inte skrattat mycket idag, jag gråter i hjärtat och magen knyter sig..

Kanske borde jag lyssna på doktorn och äta insomningstabletter under en period och få tillbaka sömnrytmen...

Nu ska jag iaf borsta tänderna


Bettan kan du sluta jobba och komma hit... Behöver en kram

Emma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Skickar massor av kramar till dig.....

2009-08-19 @ 01:31:35
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Jag

...Ja huuu...Att man aldrig lär sig....

Vad glad jag blir att du hamnade hos en bra doktore!!! som jag sagt tidigare så behöver man hjälp på traven i bland för att komma i rätt gängor...

Sitter på mitt nya jobb nu...O ska göra rätt för mig...

Kram på dig...vi höres...

2009-08-19 @ 08:03:09
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0