Inte tid

Jag ska jobba två nätter nu, men det känns  som jag inte har tid med det. Den här veckan är helt full spikad med alla möjliga saker och sen har vi ju bröllopet som är på lördag. Dom få lediga stunder jag har den här veckan dom får jag verkligen försöka ta vara på annars så kanske allt går åt skogen.

Idag vaknade jag av att det knackade på dörren, jag hade glömt att dom skulle fixa mitt kylskåp idag, jag frågade om han kunde komma senare och nu är han här. Det är fjärde gången dom lagar kylskåpet nu! Är det inte billigare och bättre att dom sätter in ett nytt?

Inatt ska jag jobba på våran nya avdelning,det är också för barn, det ska bli både spännande och skrämmande. Jag får se det från den bra sidan, jag lär mig något nytt.

Imorgon är det sova hela dagen, eftersom jag jobbar två nätter på rad. Dom håller på med bredbandet i huset och borrar ungefär hela dagarna så jag hoppas dom inte ska borra på tisdag.

På onsdag när jag går av jobbet så vet jag inte om jag kan sova för jag måste ringa ett viktigt samtal och jag vet inte riktigt vad som händer efter det, möte eller nya telefon samtal.

Idag har min dag bestått av telefonsamtal och skriva massa mail. Som tur är så kom Emma upp så jag fick mig en fika paus.

Något mera som händer? Ja, jag skulle kunna få ihop en hel bok, men jag återkommer. *ler*

//Bettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0