Varför!

Ibland finns det så mycket som jag undrar och funderar över så att det slår slint i skallen. Jag tror jag tänker för mycket ibland och när det börjat så verkar jag ha jätte svårt för att stoppa det. Det är som om att ju mera jag tänker ju mera konstiga tankar får jag? Varför är det så? Om jag verkligen undrar en sak så kan jag tänka på det hur länge som helst  fast jag tar reda på hur det är så finns det ändå tankar kvar om det i huvudet. Ska man bara släppa och gå vidare eller ska man tänka och fundera till man är helt säker att tanken får ett slut?.När får tanken ett slut? Finns det ett slut på tankar?  Tankarna är inte alltid sårande, det kan även vara bra tankar som får mig att börja min tankeverksamhet..



//Bettan

Kommentarer
Postat av: nea

Inte? :(

2009-08-15 @ 17:02:36
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0