Mat!

Som ni vet el inte, så tycker inte jag om att laga mat. Det beror på många olika anledningar men en av dom är MATOSet. Fast fläckten är på och jag byter kläder efteråt så tycker jag att den j....matosen sitter i näsan resten av dagen. Vilken tur att mina barns pappa är en kanon klippa på att laga mat, eftersom jag inte är det. Eller är det för jag inte tycker att det är speciellt roligt? Finns många funderingar om det här med maten!

Iaf så kommer Emma och en annan vän hit och vi ska äta och planera våra resor och annat skoj vi ska göra nu i vår. Och Emma vill ha middag, hm..Ok, vad står på menyn som inte behöver stekas?? Ofta gör jag mat i ugnen för då slipper jag allt runt omkring, men jag tror det blir TACOS för det älskar min son. Jag måste steka köttfärsen men det får jag ta idag, det är ju inte så att jag dör men jag tycker verkligen inte om det.

Måste rusa , ska till affären och systemet innan dom kommer.

//Bettan


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0