Är man så är man....

Är man Hälsoinspiratör borde man veta att man inte ska vara på jobbet sjuk men vad gör man inte för sina arbetskamrater för att tävlingen ska bli så bra som möjligt. Idag höll jag i en föreläsning ang Stegtävlingen på jobbet som vi ska vara med i from 9/3-5/4. Och sen till hösten igen.Det är inte så komplicerat som folk tror, på med mätaren och så är det bara att röra på sig. Man behöver inte gympa, springa eller göra massa extra för att vara med utan vanlig vardagsmotion är ju oxå bra. Men när det gäller tävlingar blir folk lite mera sporrade att hålla i gång så det här ska bli jätte intressant och följa.  Ska lägga ut lite här på bloggen så ni oxå kan följa oss.

Efter Stegtävlingen är det dax att lägga in växeln för Vårruset den 27/5 kl 19.00.
Är det någon som ska springa Vårruset?

//Bettan


Kommentarer
Postat av: bella

Ja, otroligt snygga! :)

2009-02-17 @ 20:34:11
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack för din natthälsning, nu ger jag dig en liten natthälsning :)

2009-02-17 @ 23:24:55
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Majs

Får man åka i inlines?

2009-02-18 @ 03:46:02
URL: http://www.hanky.se/majs
Postat av: Syster Yster

Som vanligt så går allt annat före DIN hälsa..du ställer upp till HUNDRA på alla och allt..MEN får du något tillbax i slut ändan..Kanske denna gång ang jobbet..MEN syster yster tänk på DIN hälsa du är inte super kvinnan i alla lägen..



SLÅ näven i bordet och säg JAG orkar inte just nu..

INGEN (som är normal) kan bli surig,arg mm pga av det..



Många pussar och kramar din syster yster

Älskar diiiiiiiig <3<3<3<3<3<3<3

2009-02-18 @ 04:54:24
Postat av: Anonym

Haha fan ni kör också tävlingen? Jag är lagledare synd att bara jag har motivationen att verkligen anstränga mig. Sen Självklart ses vi på vår ruset =) 27/5 ska jag skriva upp mig på =)

2009-02-18 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0