Babes on tour Vs Citronsirap i Bulgarien...

Nu är det klart att även Mona ska med till Golden Sands i Bulgarien i slutet på maj, vi skickade ut mail till alla som vi visste var intresserade. Så Lena och Olga har tackat nej då dom har alldeles för mycket att göra den veckan men som sagt Mona har sagt ja och vi väntar flera svar.

Så iaf den 28 maj så åker vi från sthlm mot arlanda, vi ska bo på Ibis hotel en natt så att vi slipper stressa då vårat plan åker 07.10 den 29 maj.

Så här ska vi bo och planen är att vi ska äta en god middag och avnjuta en god flaska vin och prata resplaner :)

<br><br>

Här ska nog både middagen och frukosten avnjutas.. Halv fem ska vi äta frukost... Fast den öppnar fyra *s*
<br><br>


Vid halv sex måste vi åka från hotellet och dom ser till att vi kommer dit med sina egna bussar, hur skönt och smidigt som helst..

07:10 går planet , 2 timmar och 50 minuter senare kommer vi vara ner i bulgarien och på väg mot Golden sands



Här ska vi bo en vecka, All Inclusive, känns helt underbart.. Jag ska ligga i en solstol hela veckan och Bettan som springer så jävla mycket kan kanske servera vin hela dagen.. Eller så får Mona fixa det genom att flörta med bartendern så han kör solstols servering... *s*


Sen får vi se om det blir några jordbävningar, jag har iaf hört att det är träningsläger på gång  :)

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag använder kraften och fixar en bar på jul med full service dygnet runt! No probs!!!

Postat av: Emma

Förväntar mig inget mindre skrattar

2009-02-14 @ 23:17:57
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Petra

Ser ut som ni kommer att ha det mysigt..

Önskar jag kunde följa med. Men I maj är det massor med jobbet, så jag kommer inte kunna få ledigt!

2009-02-15 @ 12:35:54
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0