Båtresa=Party

Imorgon ska jag och Emma åka på kryssning med Mona, Citronsirap. Vi ska fira Mona för hon fyller år, 25??*ler*....
Ja, man blir inte äldre än man gör sig och jag blir aldrig äldre än 27*asG*..

Den stora frågan som vanligt är; VAD SKA JAG HA PÅ MIG, det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har , jag har aldrig något för rätt tillfälle tycker jag. Men eftersom jag har handlat en hel del den sista tiden och har en full garderob så borde något passa till kvällen och sedan dagen efter. Det blir att rota runt och kolla vad man känner just för dagen, därför brukar min resväska på 24 tim alltid se ut som jag ska vara borta en vecka. Tänk om någon spiller på mig? Tänk om jag inte är på humör för just det klädplagget när jag väl fått på det? Så bättre att vara förberedd på det mesta....

Hur gör ni? Har ni massor av kläder med er eller tar ni bara ett ombyte?

//Bettan


Kommentarer
Postat av: Mona

Det ska bli så sjukt roligt.. än så länge är jag nere i 3 klänningar;-) Men är suverän på att packa lätt..Kram

Postat av: Anonym

Kolla gärna min blogg

2009-02-08 @ 00:30:49
URL: http://evalottaedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0