Det har varit mycket..

.. nu, jag känner att jag inte hängt med vare sig känslomässigt, fysiska eller ja på vilket sätt det än finns..

Jag kan säga att det bubblar och spritter i kroppen och jag känner leendet som hägrar hela tiden.. Sådan härlig och skön känsla speciellt då det känns som att man har ett gensvar oxå :)

Sen kommer vi till den där känslan av likgiltighet, när någon stampat sönder en.. När man känner att orken rinner ut en och tårarna finns i ögonvrån mest hela tiden...

Blanda det så har ni mig just nu...

Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm.. ja, jag hoppas verkligen för din egen skull att den där underbara känslan där du är glad och allt - tar över det onda.. så att du orkar! men ja, man måste ju få ha sorg oxå och lika bra att "leva ut" den på en gång så den slipper gro hela tiden i bakhuvudet sen :( sköt om dej gumman! sov gott, kram!!

2009-02-04 @ 22:43:28
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0