Idag..

..när min kollega frågar om jag hört något från honom så inser jag att jag är arg, riktigt jävla arg på honom!! Han behandlar inte mig ok, han saknar inte mig och han gör precis som han vill!! Så nu tänker jag bara koncentrera mig på mig själv i helgen tillsammans med mina barn, vi ska ha en superhelg tillsammans...

På måndag om han hör av sig tänker jag ta det då och jag kommer förklara att jag inte tar det här mer, att jag saknar honom, tänker på honom och är superförälskad men det betyder inte att jag tar vilken skit som helst!! Åh jag hoppas hoppas att jag vågar det och att jag inte faller tillbaka i att känna att jag måste träffa honom....

Hjälp mig säga nej...

Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=16495

2009-02-26 @ 20:15:35
Postat av: Jag

Jag känner igen mig i de du säger... O jag gissar att han är som min pojkvän var... En sån som säger att han vet var han står men innerst inne inte har en aning... Nu menar jag inte att han kommer att göra på samma sätt som min käre vän...Vilket ju var de sämsta tränkbara...Men jag skulle tro att du skulle behöva göra som jag gjorde... Avsluta de... Säg att du inte vill träffas mer... Säg vad du känner helt ärligt... Men att du inte vill träffas mer... Sen om de behövs åk till en vän o bo där nån dag ...gråt o var ledsen...Men svara inte på sms eller telefonsamtal på nån dag (från honom alltså)... Låt de lugna sig... Sen får du se húr han gör... Han kanske får sig en tankeställare när du väl inte finns där... Hur brukar man säga "man saknar inte kon före båset är tomt"... Min käre Vän insåg sitt misstag o nu har vi de bättre än tom i början... Så de kan gå vägen.. Men samtidigt så gör de ont ...de gör förbaskat ont när man är kär o bara vill klänga sig fast på honom...Men man vet att man mår bättre om man försöker göra sig fri... Tillslut i allafall

2009-02-27 @ 09:32:31
URL: http://ahvarforinte.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0