Jag har i natt drömt..

...  om honom.. I normala fall skulle jag kunnat skicka ett mess, åh tala om vad drömmen handlar om, men jag känner att jag inte vill eller klarar av att blotta mig så mycket för honom mer.. Varför ska han få mitt innersta när han egentligen inte ger mig ngt tillbaka??

Jag tror att jag börjar förlika mig med tanken att aldrig mer få krama, kyssa, smeka honom, aldrig mer kunna sitta i soffan och prata och mysa över ett glas vin.. Jag hoppas jag klarar säga nej, säga nu räcker det jag vill inte mer, du sårar mig och jag orkar inte mer...

Så där nu ska man börja dagen med tårar oxå...

Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är nyttigt att gråta... O de är bra att du känner... Gör de... O tänk bara "Jag överlever... O blir starkare av de här..."

Kram på dig...

2009-02-27 @ 15:45:04
URL: http://ahvarforinte.blog.se
Postat av: Jag

De är nyttigt att gråta... O de är bra att du känner... Gör de... O tänk bara "Jag överlever... O blir starkare av de här..."

Kram på dig...

2009-02-27 @ 15:45:56
URL: http://ahvarforinte.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0