Känner mig tom...

...därför kommer det inte så mycket från mig just nu...Hittar inte orken att sitta och skriva egentligen.. Men jag vet att jag mår bättre när jag varit här..

Vad händer just nu??

Ja vad som händer med HONOM vet jag inte, sista messet för 2 dagar sedan uppfattade jag som kallt och inte alls som att han har ngt intresse kvar, jag vet att jag kanske har fel men inte avslutar man ett mess med Vi hörs, ha det.. Eller gör man det?? Han har alltid skrivit kram, men inte nu.. Jag tappade lusten att svara, jag tappade lusten helt, senaste tiden är det jag som hört av mig mest, iaf så känns det så... Nu låter jag honom höra av sig..  Det är ju alla hjärtans dag idag och det skulle vara underbart att få ett mess av honom som bekräftar att han känner så mycket som jag gör.. Men jag förväntar mig inget, jag lägger lite locket på..

Sen har jag en hemlis, eller Bettan och jag har den ihop.. Det ska blir roligt, härligt och underbart... Känner mig pirrig innför detta.. Hi hi hi

Nä nu ska jag ut och röra på mig, ta en lång härlig promenad i den icke existerande solen, undrar om jag ska fråga om hon vill med...

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Anna Book

Hej hej ville bara titta in och tacka för den gulliga kommentaren i min blogg !



Passar även på att trots dina omständigheter, ändå önska dig en underbar Alla Hjärtans dag då det handlar om just hjärtan. DITT hjärta, som du kan vårda och ge kärlek och om du tänker efter så finns det många som älskar dig, vill älska dig & kommer att älska dig i framtiden ;) Öppna upp för den kärleken. Om sedan den där "speciella" inte ger, ser eller är där så gör det naturligtvis ont. Men kärleken finns där ute på många olika sätt och jag vet att den väntar på dig ;)



Kram kram Anna Book.

2009-02-14 @ 12:28:11
URL: http://www.annabook.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0