Mitt hjärta brister..

.. när jag vaknade 04:10 i natt, tittar på telefonen och ser att jag fått ett mess 6 minuter över 3 från min underbara vän som varit sjuk hela förra året. Hon skriver att hon är tillbaka på sjukhuset och att det har blivit värre, jag inser att jag kan inte ringa henne då. Men jag ligger länge i natt och funderar på när ska hon få sitt liv tillbaka med sin man och sina barn. Hon kan det där sjukhuset nu, hon har väl snart legat på varenda rum på den avdelningen.

Jag ringer henne nu på morgonen, åh självklart kommer jag åka upp till henne som hon vill. Menjag tror inte hon förstår att det är så jobbigt att se henne ligga där och ha ont, vara drogad för att slippa sin smärta. Så snart är jag på väg upp med tidningar till henne, den obligatoriska latten struntar vi i idag..Hon fastar för dom vet inte om dom ska operera henne idag.

Så gumman jag kommer snart ska bara fixa allt här så jag kan sitta och skvallra för dig om allt möjligt :)

Kramis Emma

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är en äkta vän det, Du är nog guld värd för henne! Hoppas Din vän kryar på sej snart!

2009-02-23 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0