Vad händer????

Dom senaste dagarna har det hänt massor av saker i mitt liv, både helt fantastiska saker  och mindre bra saker. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja att nysta upp detta "nystan". Dom bra sakerna är så bra att jag bra skulle vilja skrika dom rätt ut så alla får veta. Men jag vet inte om det är en sådan smart ide? Jag får fundera på det ett tag men jag lovar ni ska få veta vad den underbara nyheten är inom en kort tid.. Sen har jag dom mindre bra och dom kan jag bara själv se till att jag antingen lägger bakom mig, men då kommer jag fundera i hundra år, och det är inte bra, så jag måste ta tag i det och det känns som jag skulle klara det på ett bra sätt... Men just nu kan jag inte ta tag i det heller för det finns inte inom räckhåll just nu.

Jag är jätte klyven men känner att det är på ett bra och helt fantastiskt sätt.

//Bettan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin blogg och fina bilder! Ha en bra kväll! :-)

2009-02-06 @ 20:52:58
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0