Vad ska jag säga..

.. om att han inte hör av sig?? Ja egentligen ingenting, men jag är arg, besviken och jävligt ledsen.. Det har gått 4 dagar och ingenting, hör jag av mig så får jag säkert ett svar. Men jag vill att han ska visa att han vill höra av sig till mig oxå.. Men visst det kanske kommer ett mess imorgon när han börjar jobba igen när han är tillbaka här i stockholm.. Men jag ska ärligt säga att jag vet inte vad jag kommer göra med det messet då.. Kanske slänger jag det direkt och raderar eller så svarar jag ja.. Frågan är vad som kommer göra mig mest ledsen i det långa loppet,,



Han har gett mig för mycket utrymme att tänka... För nu börjar det kännas som att han gärna umgås med mig när han jobba i veckorna men sen så existerar jag inte från torsdagen fram till måndagen igen...

Kul att sitta och fundera över det här med ett glas mjölk i handen...

Emma

Kommentarer
Postat av: Jag

Ischa...Hemsk känsla... Jag vet... Man får tusen råd av alla...O man vet även själv vad man bör göra... Men de är inte enkelt...

2009-02-15 @ 23:55:23
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Jag

Mmmm...Jag vet att de gör ont... Speciellt när man verkligen satsar 100% o får 75 tillbaka om ens de... När han hör av sig får du säga de åt honom...Du vill vara första prio också i bland... Jag vet att man ska lita på sin magkänsla... Om de känns galet då är de något som inte stämmer. De kanske inte är något stort problem...Men man mår bättre om manst

2009-02-16 @ 00:11:01
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Jag

...ställer frågan...Skulle jag av sluta med...

2009-02-16 @ 00:12:04
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/
Postat av: Jag

Jooo...De är ju de som är så hemskt... att man ransakar o ifrågasätter sig själv... Men man ska aldrig mista tron på sig själv...Han kanske inte kan ge dig de du behöver... De är kanske bara de som är problemet... Men bara du får veta ... Då vet du vad du har för val att göra...

2009-02-16 @ 00:20:23
URL: http://ahvarforinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0