2009 har jag ännu inte blivit dumpad :)

Jaha så var det 2009 idag då, första januari med ett år fyllt av möjligheter.. 2008 slutade nästan med att norrmannen förstörde min kväll in på det nya året, men ack så han bedrog sig.. För jag hade redan en backup plan eftersom jag anade att ngt var fel.

Tänk att man frågar denna person flera gånger om det är så att han inte vill fira nyår med mig, men han svarar bara att det är klart vi ska... Att man sen inte svarar när jag hör av mig och undrar vad fan han håller på ja det är ju ännu värre...

Men som sagt Norrmannen jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att du finner den ryggrad som du så plörsligt tappade bort!!


Nä nu tror jag att det är duschen som hägrar :)

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Gott nytt 2009!

Och superfin blogg! :) Är avis!

2009-01-01 @ 12:29:03
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0