Babe och Rockolga på båttrip...

Ja så skulle vi då åka båt igår och det började ju ganska galet på dagen.. Olga ringer mig och berättar att han blivit av med körkortet och att hon nu inte trodde att hon skulle kunna legitmera sig så att hon fick gå på båten, hon visste att hon hade ett pass hemma men trodde det gått ur.. Mitt under allt detta kommer jag på att jag har ju fasiken inget giltigt leg med mig heller för mitt hadegått ut 15 december så det var bara att dra hem igen och hämta det..
Vi kom iaf till båten halv sex, stressade som fasiken :)

Messade med Mona (citronsirap) om att vi skulle ses senare under kvällen eftersom dom skulle äta, jag och Olga skulle göra oss iordning för kvällen. Vi hade hur trevligt som helst under dom 4 timmar som kom , skrattade och pratade skit samtidigt som vi fixade oss. Runt tio så knackade det på dörren och utanför stod 3 underbara kvinnor :)...
Vi drog upp till fun club där det var full dans, nu var det inte kanske min typ av publik men satan i gatan vad jag hade kul..

Olga valde att hoppa i säng kl 2 medans jag dansade vidare med Gabriella som är Monas syster, vilken underbar tjej, hon har humorn på rätta stället och vet hur man dansar *s*

Malin som var lillasyster i det här gänget var en härlig tjej som försvann lika snabbt som hon dök upp igen *s*

Sen har vi då Mona denna underbara kvinna som drog till sig både en engelsman och en galen Roffe :)

Sen vart det efterfest med bandet, ja vad ska man säga om dom, ingenting *asg*

Somnade 0530

Återkommer senare om vad som hände idag på dagen

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Gabriella Jönsson

Älskar din beskrivning av oss, särskilt min :). Hoppas dina fötter återfått sin normala storlek nu, mina har äntligen slutat dunka ;). Tack för mycket trevligt sällskap, hoppas vi ses snart igen.

2009-01-04 @ 17:24:07
Postat av: Emma

Ja det var roligt och ja trots våra ömma fötter jag med 9 cm klack och du med förstora skor, så dansade vi. till 4:a och drack 1 par hallondrinkar för många :) Ja hoppas vi syns snart kanske över en hallondrink...

2009-01-04 @ 18:45:30
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0