Barnvakt

Idag har jag varit barnvakt till en av världens sötaste och snällaste 7 månaders pojke. Men jag märkte att det var ju inte igår mina barn var små*ler*. Jag skulle köpa flaska, napp o välling, snacka om djungel av grejor. När mina barn var små , helst tjejen för 19 år sedan då fanns det typ 3 sorters välling, 5 olika nappar och 2 nappflasks sorter, ungefär.. Nu är det värre än att gå på Ikea, en hel vägg full med grejor..Vagnen var av värsta Rolls Rolls modellen, hur lätt som helst att köra och han sov som en stock när vi var ute och gick på eftermiddagen.. Nu är jag  ganska trött, man är ju tvungen att vara på helspänn hela tiden. Så nu ska jag slappna av med ett glas vin.....

Undrar om en vän till mig kommer, hon sa iaf det, vi får se......



//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0