Det här hände 2008....

Sitter och tänker på vad som hänt under 2008....

Jag lämnade den man som gav mig både psykiska och fysiska blåmärken, jag vågade visa att jag klarade mig utan honom och att han inte längre kunde skrämma mig. Jag raderade igår allt som hade med honom att göra för att börja 2009 utan honom i mitt liv :)

Jag förlorade en vän som har betytt mycket under årens lopp som jag sett som en stor del av mitt liv. Jag kan ärligt säga att i min mening så valde hon bort mig eftersom hon inte kunde både ha mig som vän och han som man..

Jag vann en vän tillbaka, vi har bråkat och vi har hållt på, men vi hittade tillbaka tillvarandra och avslutade 2008 att fira in det nya 2009 tillsammans. Jag vet att vi kommer bråka igen som vi tjejer gör, men jag tror nog att vi löser det bättre den här gången..

Jag har vågat dejta med tragiskt resultat vill jag ju säga.. *s* Jag har dejtat en bankman (Homer Simpson), jag har dejtat en arbetskompis, killes kompis *asg*, jag har dejtat en Norrman... Ja ni har ju läst om hur det blivit.. *s*

Jag har träffat en duracellkanin..

Det har tillkommit flera familjemedlemmar...

Min syster har fått en dotter så jag blev moster igen för 11:e gången i januari

Mitt ex och hans underbara fru fick en son i juni och jag blev xtra moster :)

2008 var inte världens bästa år men alla sår har läkt och jag går därför in hel i 2009 :)

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad underbart det låter, att såren har läkt... och vem vet, när 2009 är slut kanske du bara skymtar ärren då och då...

Postat av: Alisa

hej dina läsare kan börja rösta på att din blogg ska bli veckansblogg. Du är en av 6 nominerade som har gått vidare



Regel!

De får komma in på min sida och rösta. Jag har fixat en tabell som räknar antalet röster. Den lilla saken finner dem på höger sida över min bloglovin figur. Lycka nu till!

2009-01-01 @ 17:29:08
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Alisa

du är en av 6 nominerade som hargått vidare!

2009-01-01 @ 17:29:27
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: .

Sorry men vad fan? Asså ni skriver exakt samma till flera bloggare '' God jul & Gott nytt år

och glöm inte att nominera i bitch 2008 ''

hah, moget eller?

2009-01-01 @ 19:05:42
Postat av: Emma

Eftersom du är anonym så blir det ju svårt att gå direkt till din blogg om du nu har någon och kommentera detta. Men jag kan kommentera det här. Om vi nu har en omröstning som vi vill ha så många läsare till som möjligt så måste vi ju vända oss till andra bloggare. Åh när vi då läser en blogg så väljer vi att skriva nått och dessutom säga till om som det var nu Bitch 2008.

Dessutom så passade väl det bra med God Jul & Gott Nytt år med tanke på att det är just den tiden.



Men om du känner att du inte fick en tillräckligt personlig hälsning på just din blogg så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.



Personligen blir jag inte irriterad för att andra gör reklam på våran blogg utan ser det som deras sätta att synas.



Mvh Emma

2009-01-01 @ 19:27:06
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0