En helkväll..

Ja, igår var vi hembjudna till Mona, Citonsirap. Det var verkligen trevligt. Men att hon bodde mitt ute i skogen.( en underbart fin lgh). När vi kom på att vi skulle åka hem mitt inatten så var det så att vi missade ju både buss och tåg( se Emmas inlägg). Men här kommer några bilder.


Här gick vi, lite småruggigt...




När vi gick förbi den här så kändes det inte bättre, tänk och bli överfallen och släng på tippen.



Sen kom den här skylten och då började vi undra , vart är vi egentligen??? Men vi fortsatte framåt, envisna som vi är..



Till slut hittade vi iallafall fram till tåget men precis när vi kom dit så gick både tåget och bussen. Då var klockan runt två.. På skylten står det Tåg mot Stockholm avgår 06.01..Det var bara att ringa taxi..

Men kul hade vi...

//Bettan


Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Hej !



En kodmodul är ett slags script som gör att man inte behöver upprepa ett script för olika sidor utan tillämpa det på alla sidor (på tex bloggen).



Men jag har ej kommit på ännu hur man gör å nu skiter jag i det... blev less. hehe



Verkar som ni hade en kul promenad... hehe. :o)





kram

2009-01-11 @ 10:36:44
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0