Fryser arslet av mig...

Är ju hos mamma ute i skogen och umgås med mina barn och syster.. Problemet är att det finns för helvete inget vatten här, så man kan till att börja med inte spola i toan utan måste hälla vatten som vi hämtat hos grannen. Nu är det ju så att dom normalt har vatten men det har frysit ngnstans och dom hittar inte var... Dessutom har syster dragit för att jobba ett par timmar och nu är det verkligen skitkallt i huset och jag vet inte hur saker fungerar här.

Vaknade av att jag frös och jag var vaken sent igår för att jag frös, eller nu ljuger jag nog jag messade med Västerås ett par timmar.. Lite skoj, lite som det var för 2 år sedan, men ja jag vet han har en ny tjej och är lycklig. Åh jag ska erkänna att jag är lycklig på mitt sätt. Jag har insett att vara singel har sina fördelar ;)

Emma


Kommentarer
Postat av: Mona

Emma, det låter spännande, antar att det inte är sista inlägget om honom och fördelarna ;-)

Postat av: Emma

Han har inget med fördelarna att göra, har ingen lust att involvera mig med en upptagen man, dessutom inte någon som jag älskat så mycket.. Men du har nog rätt det blir säkert nått inlägg till ;)

2009-01-04 @ 10:32:38
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0