Hälsoinspiratör

Mitt internet har inte fungerat på dom senaste timmarna , men nu är det igång igen...

Det händer massor av roliga och trevliga saker i mitt liv just nu och jag känner mig verkligen tillfreds med mig själv.

Jag är Hälsoinspiratör på mitt jobb och jag pratade med en av dom som har hand om Hälsoteamet på Södersjukhuset idag på eftermiddagen för jag hade lite saker som ska fixas och jag är ledig till på onsdagnatt. Vi pratade en hel del om olika saker, ex öppettiderna på vårat gym och massa andra saker jag ville veta. Nu vill hon att jag ska vara med i SÖS Nytt. Det är en tidning som handlar  om SÖS-personal och vad som händer/kommer hända där. Den går ut till alla avdelningar och mottagningar på hela huset. Jag ska prata om hur det är att jobba natt, vara hälsoinspiratör, träna och äta sunt.  Jag har fått några på jobbet att gå ner i vikt och flera att börja äta mindre och bättre mat på nätterna när vi jobbar...Jag älskar ju utmaningar i mitt liv så det här kan bara bli bra tänkte jag och tackande JA, på den frågan, nu får vi se när och hur det kommer att gå...

//Bettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0